2010-12-23 | 13:50:08

TURBO - I'm Here!!!

Ja, jag är här äntligen!!! :3 Inte för att någon bryr sig, menmen, vad gör väl det? xD Men nu, bara så att ni vet det- Jag kallas inte "Turbon". Det heter TURBO !!! OwO Jag är megasuperfantastisk sak som alltså är 11 år. Jag ska försöka till att börja med att skriva VARJE dag. Men vem vet om jag hinner på julafton...? Aja, ni lär märka. ^^ Och om någon mot förmodan läser detta, kika då också på www.madeiiinchina.blogg.se , så får ni läsa om tjejen som åt en halv burk pepparkakor. Då blev hon snääääll, och gav mig paket OwO Jag TROR att det är en tjock platt-tv som är mjuuuk ^-^" 8)

Nu ska jag käka daimglass med min pepparkaksburksätande kompis ^^
Hejdå, på måfå.
/TURBO 8'''''3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: